Radionice Montessori pedagogije

Radionica

Moto Montessori pedagogije “Pomozi mi da to učinim sam”, potaknuo je  DB Mali Einstein na sudjelovanje u radionicama Montessori pedagogije za jezik i matematiku u Osnovnoj školi barunice Dedee Vranyczany. Na radionicama smo izrađivali razne poticajne materijale koje ćemo koristiti u radu s djecom te smo stekli znanje kako, i na koji način, pripremiti poticajno okruženje u kojemu dijete uči spontano, otkrivanjem. 

Zašto Montessori?

Pedagogija M. Montessori temelji se na znanstvenom promatranju spontanog učenja djece, na poticanju vlastitog djelovanja djeteta i njegove samostalnosti i na poštovanju djetetove osobnosti.

M. Montessori pokazala nam je kako učenje ne polazi od učitelja već od učenika te da djecu nije potrebno prisiljavati na učenje ukoliko se nalaze u poticajnom okruženju . 

Vođena tom mišlju, M. Montessori osmislila je razna didaktička pomagala koja se koriste i danas u Montessori vrtićima i školama, ali i u drugim ustanovama koje su preuzele njezine metode poučavanja.

Po uzoru na Montessori pedagogiju želimo utjecati na djetetovo unutarnje zadovoljstvo postignutim rezultatima. Poštujemo ritam učenja svakog djeteta, a djecu učimo kako poštovati različitosti, kako mlađi mogu učiti od starijih te kako učenje pretvoriti u igru. Naglasak stavljamo na poticajnu okolinu koja sama djetetu “otvara vrata” za učenje. 

Sa željom da svojoj djeci što više olakšamo usvajanje novog gradiva, ali i korisnih navika, rado se odazivamo na ovakve radionice  te se radujemo primjeni novo stečena znanja u odgoju naše djece.